Thursday, December 11, 2014

Kulit kusam,kering,kelihatan tua dari umur sebenar,Jeragat,pori-pori besar,kulit kendur,eye-bag...

Tips ringkas harini saya nak kongsikan ialah tentang kolagen. Saya percaya anda dah selalu sangat baca orang jual kolagen tu lah kolagen ni lah.. 1001 jenis kolagen. Perlu ke nak beli kolagen ni? Ada yang rasa tak perlu tapi bagi saya.. kalau anda ada mengalami simptom2 dibawah. maka anda harus pertimbangkan semula untuk beli serbuk kolagen terbaik abad ini okay.
Gejala kehilangan kolagen. Klik image untuk lebih jelas
  • Ada kedutan yang jelas di wajah
  • Ade jeragat dan bintik hitam
  • Ade 'eye bag'
  • Ade pori-pori besar
  • Kulit lesu dan mudah kering
  • Kelihatan tua dari umur sebenar  (cuak yer takk)
  • Sakit belakang dan sakit sendi
  • Ada pigmentasi dan kulit tona tak sekata
  • Gusi tak sihat
  • Garis halus di leher
  • Payudara kendur dan punggung pun tak berapa nak mantap
  • Kuku senang pecah
  • Ada lingkaran hitam bawah mat
  • Rambut kering dan bercabang
Klik image untuk lebih jelas. Ini gambar Puan Rose yangsaya ambil di Facebook beliau. Bagaimana beliau berubah sejak mengamalkan COllagen dan vitamin2 lain. Haa klik FB beliau kalau nak tahu kisah lanjut. Saya dah pernah jumpa beliau secara LIVE.. memang terkejut bila tengok gambar lama beliau. Wah memang beza saaangatt kesan konsisten mengambil suplemen.. Saya pun harus disiplin makan suplemen dan Collagen so nanti bila dah 40-an saya nak lah nampak vogue gittteww..hihi


0 comments:

Post a Comment